tisdag 27 oktober 2009

Nu skare börjas igen

Lika bra att man börjar blogga igen, nån stackare där är ute är säkert intresserad av vad jag håller på med. Jag bor iaf i Örebro för alla som har missat det, jag pluggar till drifttekniker och kommer troligtvis fastna på nån fabrik hela mitt liv.. Det går hyfsat bra med studierna jag klarade nyss av första kursen Energisystemteknik A.

Jag har ganska nyligt flyttat in i en 2:a på med Haemp, när vi fick den var den övergiven och såg förjävlig ut men dom håller på att måla om alla rum så jag och Hampus får dela på mitt. Men vi är vana vid det med tanke på att han var snäll och lät mig sova hemma hos han på en madrass i nån månad innan vi fick tag på den hära lägenheten.

Nu ska jag lägga mig i soffan och försöka sova, ska upp imorn och dra ner på stan med Magnus och Hamp.

Pejz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar